• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 6 Жовтня 2010

Inmind нарахував 5,7 млн. українських користувачів Facebook

Tweet
Tweet

Сьогодні InMind оприлюднив дослідження української аудиторії інтернет. Багато цікавих цифр, хоча деякі з них в мене особисто викликають подив.

Але спершу про дослідження. Компанія оприлюднила цифри української аудиторії інтернету, згідно з якими, в Україні є 12,9 млн. користувачів, які щонайменше раз на місяць користуються інтернетом. Більш детально про це дослідження Watcher писав ще тиждень тому.

Такі дослідження компанії проводитиме щоквартально. На основі соціально-демографічного профілю аудиторії, компанія рекрутувала учасників дослідницької панелі (1200 чоловік) з подальшим встановленням на їх комп‘ютери спеціалізованого програмного забезпечення для моніторингу відвідувань сайтів користувачами.

Сьогодні компанія оприлюднила перші дані щодо першого місяця роботи панелі. Олена Житник, директор з маркетингу компанії InMind, стверджує, що дослідження допоможе рекламодавцям ефективно планувати свою кампанію, оскільки вони отримують соцдем по кожному з ресурсів. Ось так, наприклад, виглядає інформація по yandex.ua:


Inmind нарахував 5,7 млн. українських користувачів Facebook
клікніть, щоб побачити в повний розмір

Ну і найсмачніше, що оприлюднив InMind – це ТОП-25 сайтів, якими користуються Українці. В принципі, нічого нового і вражаючого, хоча деякі цифри в мене особисто викликали подив:

Звітний період: 28 серпня – 29 вересня 2010 р.
ДОМЕН Середньоденна частка Охоплення (reach)
vkontakte.ru 53% 75%
google.com.ua 48% 77%
mail.ru 38% 75%
google.com 32% 67%
yandex.ua 27% 58%
yandex.ru 27% 65%
odnoklassniki.ru 20% 46%
ukr.net 20% 46%
youtube.com 14% 56%
facebook.com 13% 44%
google.ru 12% 40%
wikipedia.org 11% 51%
rambler.ru 11% 27%
rutracker.org 8% 26%
i.ua 8% 31%
gismeteo.ua 8% 29%
marketgid.com 8% 44%
ex.ua 8% 20%
depositfiles.com 7% 43%
meta.ua 7% 32%
letitbit.net 6% 38%
bigmir.net 6% 26%
icq.com 5% 15%
livejournal.com 5% 29%
meteoprog.ua 4% 17%

Отже, що мене здивувало – це цифри по Facebook. Наразі кількість зареєстрованих українських користувачів в цій соціальні мережі складає всього 540 тис. (дані самого Facebook). А в дослідженні говориться, що Facebook щомісяця відвідують хоча б раз 44% українських користувачів інтернету. Тобто 5,7 млн. чоловік.

Можна, звичайно, уявити, що велика частина людей, які не є користувачами Facebook, заходять в соцмережу через посилання від друзів. Але ж співвідношення 1:10 (зареєстровані vs. відвідувачі) виглядає якось фантастичним. А ще ж варто взяти до уваги той факт, що пошуковики не індексують Facebook, тому пошуковий трафік точно не становить значиму частку української аудиторії соцмережі.

Цікаво, що Google AdPlanner дає значно скромніші цифри по відвідуванню українцями Facebook – щомісяця біля 2 млн. (тобто, в 3 рази менше показників InMind).

В своєму дослідженні InMind не зробив склейку даних по сайтах Google (google.com, google.com.ua та google.ru) і Яндекса (yandex.ua і yandex.ru). Цікаво було б подивитись яка реальна частка обох пошуковиків. В InMind такі дані є, і Олена Житник обіцяла надати їх Watcher’у, то ж незабаром ми їх оприлюднимо.

Читати більше про: Inmind, uastat, дослідження, уанет, українські користувачі, українська аудиторія

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



  • rachinsky

    Пошуковики індексують фан-сторінки у Facebook та більшість груп, це треба врахувати.

  • maksym

    їх кількість є незначною в порівнянні з загальною кількістю користувачів

  • Pingback: Що таке сторінки Facebook та як створити сторінку Facebook для свого блога | Українська блогосфера()

  • Yaroslav Korets

    Да что тут гадать. Выборка не репрезентативна. Взяли 1000 гиков и поставили им панель. Абсолютно логично, что половина их них ходит на facebook.

  • maksym

    ну тоді запитання – а що робить друга половина гіків? чому вони не заходять у фейсбук :)

  • rachinsky

    по одному разу могли зайти на сторінки новинних ресурсів, багато з яких мають фанпейдж. Тим більше що розмови про фейсбук зараз, мабуть, ідуть і в обох інших соціальних мережах.

  • maksym

    думаю, не більше 10 українських видань, що мають відвідуваність більше 20 тис. унікальних хостів на день, мають свої пейджі у ФБ. це незначна величина

  • Владимир Чернышов

    Есть вероятность, что посчитали кнопки Фейсбука, которые на большом количестве сайтов стоят.

  • maksym

    я запитувався про це в представників ІнМайнда. Вони сказали, що це вилючено, бо у звіті про відвідуваність сайтів в них забиті повноцінні адреси ресурсів, час проведений на цих ресурсах

  • Владимир Чернышов

    Это лишь мое предположение. Слишком большая разница, чтобы объяснять это открытыми группами и поисковым трафиком.

  • Taras Nazaruk

    а як прокоментували в самій компанії таку розбіжність з офіційною інформацією Фейсбуку?
    яке же ж пояснення цього вони мають дати.

  • maksym

    кільсть зареєстрованих, і кількість відвідувачів, це все ж різні категорії, і кількість відвідувачів може бути в рази більшою. Але в 10 разів – це дійсно аномальна величина. В компанії сказали, що в них з методологоією обрахунку все ок

  • MaxKutik

    А другая половина сидит на ukr.net : )

  • maksym

    вони живуть на ньому

  • Pingback: ТОП-20 сайтів, які відвідують українці (InMind) | Watcher()

  • Zayats Andrey

    Як це дружить з цим: http://watcher.com.ua/2010/10/12/na-facebook-vzhe-zareyestruvalos-625-tys-ukrayintsiv/

    • maksym

      пояснюють, що ніби-то люди багато клікають на всякі лайки, розміщені на різноманітних сайтах, і таким чином “випадково” потрапляють на ФБ

  • Pingback: Відвідуваність Facebook в Україні у березні впала в 3 рази | Watcher()

  • Pingback: Чому відрізняються дані досліджень українського інтернету в різних компаній | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA