Сьогодні InMind оприлюднив дослідження української аудиторії інтернет. Багато цікавих цифр, хоча деякі з них в мене особисто викликають подив.
Але спершу про дослідження. Компанія оприлюднила цифри української аудиторії інтернету, згідно з якими, в Україні є 12,9 млн. користувачів, які щонайменше раз на місяць користуються інтернетом. Більш детально про це дослідження Watcher писав ще тиждень тому.
Такі дослідження компанії проводитиме щоквартально. На основі соціально-демографічного профілю аудиторії, компанія рекрутувала учасників дослідницької панелі (1200 чоловік) з подальшим встановленням на їх комп‘ютери спеціалізованого програмного забезпечення для моніторингу відвідувань сайтів користувачами.
Сьогодні компанія оприлюднила перші дані щодо першого місяця роботи панелі. Олена Житник, директор з маркетингу компанії InMind, стверджує, що дослідження допоможе рекламодавцям ефективно планувати свою кампанію, оскільки вони отримують соцдем по кожному з ресурсів. Ось так, наприклад, виглядає інформація по yandex.ua:
клікніть, щоб побачити в повний розмір
Ну і найсмачніше, що оприлюднив InMind – це ТОП-25 сайтів, якими користуються Українці. В принципі, нічого нового і вражаючого, хоча деякі цифри в мене особисто викликали подив:
Звітний період: 28 серпня – 29 вересня 2010 р.
ДОМЕН
Середньоденна частка
Охоплення (reach)
vkontakte.ru
53%
75%
google.com.ua
48%
77%
mail.ru
38%
75%
google.com
32%
67%
yandex.ua
27%
58%
yandex.ru
27%
65%
odnoklassniki.ru
20%
46%
ukr.net
20%
46%
youtube.com
14%
56%
facebook.com
13%
44%
google.ru
12%
40%
wikipedia.org
11%
51%
rambler.ru
11%
27%
rutracker.org
8%
26%
i.ua
8%
31%
gismeteo.ua
8%
29%
marketgid.com
8%
44%
ex.ua
8%
20%
depositfiles.com
7%
43%
meta.ua
7%
32%
letitbit.net
6%
38%
bigmir.net
6%
26%
icq.com
5%
15%
livejournal.com
5%
29%
meteoprog.ua
4%
17%
Отже, що мене здивувало – це цифри по Facebook. Наразі кількість зареєстрованих українських користувачів в цій соціальні мережі складає всього 540 тис. (дані самого Facebook). А в дослідженні говориться, що Facebook щомісяця відвідують хоча б раз 44% українських користувачів інтернету. Тобто 5,7 млн. чоловік.
Можна, звичайно, уявити, що велика частина людей, які не є користувачами Facebook, заходять в соцмережу через посилання від друзів. Але ж співвідношення 1:10 (зареєстровані vs. відвідувачі) виглядає якось фантастичним. А ще ж варто взяти до уваги той факт, що пошуковики не індексують Facebook, тому пошуковий трафік точно не становить значиму частку української аудиторії соцмережі.
Цікаво, що Google AdPlanner дає значно скромніші цифри по відвідуванню українцями Facebook – щомісяця біля 2 млн. (тобто, в 3 рази менше показників InMind).
В своєму дослідженні InMind не зробив склейку даних по сайтах Google (google.com, google.com.ua та google.ru) і Яндекса (yandex.ua і yandex.ru). Цікаво було б подивитись яка реальна частка обох пошуковиків. В InMind такі дані є, і Олена Житник обіцяла надати їх Watcher’у, то ж незабаром ми їх оприлюднимо.
Pingback: Що таке сторінки Facebook та як створити сторінку Facebook для свого блога | Українська блогосфера()
Pingback: ТОП-20 сайтів, які відвідують українці (InMind) | Watcher()
Pingback: Відвідуваність Facebook в Україні у березні впала в 3 рази | Watcher()
Pingback: Чому відрізняються дані досліджень українського інтернету в різних компаній | Watcher()