• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 5 Жовтня 2010

Twitter змінив керівника і запустив Promoted Accounts

Tweet
Tweet

Twitter змінив керівника і запустив Promoted Accounts

Twitter повідомив про зміну головного керівника компанії та запуск нових сервісів для рекламодавців під назвою Promoted Accounts.

Еван Вільямс, тепер уже колишній CEO Twitter, написав у блозі компанії, що відтепер він повністю зосередиться на роботі  з продуктами, яка йому подобається найбільше, а його місце займе Дік Костоло. Костоло до цього близько року працював у Твітері на посаді головного операційного директора (COO). На даний момент у Твітері працює більше 300 людей.

Окрім того, сервіс повідомив про запуск нових можливостей для рекламодавців. Як і очікувалось, першою з них стали Promoted Accounts – функція, що дозволяє компаніям за певну плату потрапити у список рекомендованих екаунтів для користувачів Твітера. Promoted Accounts буде функціонувати на базі “Who to follow” та у вигляді рекомендацій для конкретних людей, щоб уникнути нерелевантності цих пропозицій.

Реклама за зразком Promoted Trends має з”явитися відтепер і в сторонніх клієнтах, які працюють з Твітером. Першим з них стане Hootsuite, а згодом до партнерства приєднаються ще кілька. Програми будуть підсвічувати рекламні твіти та тренди під час пошуку, а Twitter взамін поділиться з ними прибутками від реклами. Тобто програми зможуть заробити, не виходячи за рамки офіційних правил Твітера.

Читати більше про: Twitter, еван вільямс, реклама, Твітер

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро



  • Pingback: Дайджест: Яндекс оновив індекс зображень, Джек Дорсі повернувся у Twitter, чемпіонат з Angry Birds | Watcher()

  • Pingback: Дайджест: I.ua запустив Інформер, Яндекс.Електрички на Android, Еван Вільямс покидає Twitter | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA