Twitter повідомив про зміну головного керівника компанії та запуск нових сервісів для рекламодавців під назвою Promoted Accounts.
Еван Вільямс, тепер уже колишній CEO Twitter, написав у блозі компанії, що відтепер він повністю зосередиться на роботі з продуктами, яка йому подобається найбільше, а його місце займе Дік Костоло. Костоло до цього близько року працював у Твітері на посаді головного операційного директора (COO). На даний момент у Твітері працює більше 300 людей.
Окрім того, сервіс повідомив про запуск нових можливостей для рекламодавців. Як і очікувалось, першою з них стали Promoted Accounts – функція, що дозволяє компаніям за певну плату потрапити у список рекомендованих екаунтів для користувачів Твітера. Promoted Accounts буде функціонувати на базі “Who to follow” та у вигляді рекомендацій для конкретних людей, щоб уникнути нерелевантності цих пропозицій.
Реклама за зразком Promoted Trends має з”явитися відтепер і в сторонніх клієнтах, які працюють з Твітером. Першим з них стане Hootsuite, а згодом до партнерства приєднаються ще кілька. Програми будуть підсвічувати рекламні твіти та тренди під час пошуку, а Twitter взамін поділиться з ними прибутками від реклами. Тобто програми зможуть заробити, не виходячи за рамки офіційних правил Твітера.
Pingback: Дайджест: Яндекс оновив індекс зображень, Джек Дорсі повернувся у Twitter, чемпіонат з Angry Birds | Watcher()
Pingback: Дайджест: I.ua запустив Інформер, Яндекс.Електрички на Android, Еван Вільямс покидає Twitter | Watcher()