Twitter планує ввести ще одну рекламу можливість для корпоративних користувачів. За певну плату вони можуть бути включені в список екаунтів, які рекомендуються усім користувачам твітера.
“Promoted Accounts” дозволить компаніям та брендам збільшити кількість фоловерів. Адміністрація ресурсу обіцяє, що рекомендуватиме користувачам лише релевантні компанії. Це буде можливим завдяки тому, що Твітер аналізуватиме, кого ви фоловите на даний момент, і на основі цього пропонуватиме вам нових людей відповідно до ваших інтересів.
На сервісі вже є рекламна платформа під назвою Promoted Tweets. Компанії можуть замовити перше місце в результатах пошуку за певним ключовим словом, або окрему “гарячу тему” яка буде позначена, як рекламна. За даними Wall Street Journal, вартість реклами у Promoted Tweets може перевищувати $100 тис.
Раніше повідомлялося, що ще одним способом заробітку сервісу може стати функція купівлі фоловерів. Promoted Accounts не дає можливості напряму купувати фоловерів, а лише дає право бути у списку рекомендованих. Цікаво, що у цьому випадку Twitter продаватиме лише можливість того, що корпоративний екаунт хтось зафоловить. Тому відповідальність за успіх такої реклами лежить повністю на компаніях.
Pingback: Twitter змінив керівника і запустив Promoted Accounts | Watcher()