Прибуток Google у Європі збільшився у 5 разів
Головний офіс Google у Європі, який знаходиться в Дубліні, повідомив про суттєве збільшення прибутків у порівнянні з минулим роком. Вони зросли майже у 5 разів: з €10 млн у 2008 році до €47,5 млн у 2009 році. Загальний дохід компанії склав €7,9 млрд.
Офіс у Дубліні керує роботою представництв Google у більш ніж 50 країнах. Суттєве зростання прибутків пов”язують з ростом реклами та покращенню позицій компанії у багатьох країнах. В 2 кварталі 2010 року дохід Google у всьому світі склав $6,82 млрд, що на 24% більше ніж за аналогічний період попереднього року.
У Твітері знову поширюються підробні повідомлення
Не пройшов і тиждень після XSS-атаки на Твітер, як сервісом знову почали поширюватися підробні повідомлення. Цього разу ураження було не таким значним, але все ж завдало клопоту користувачам. Без їх відома в їхніх мікроблогах публікувалися повідомлення типу “WTF I love anal sex withgoats”. Такі вульгарні твіти з”являлися у кожного, хто натискав на спамерські посилання.
Адміністрація сервісу досить швидко з цим розібралась – спочатку заблокувала поширення посилань, а потім видалила всі непристойні повідомлення.
Google будує новий датацентр у Фінляндії на природних джерелах енергії
Google викупив приміщення старої паперової фабрики у Фінляндії і будує там свій новий потужний датацентр. Родзинкою цієї споруди стане те, що при функціонуванні датацентру будуть використовуватися лише природні джерела енергії. Так, електропостачанням сервери Google будуть забезпечені від місцевої вітрової електростанції, а охолодження – водою з Балтійського моря. Воду по трубах діаметром у 2м буде накачувати модифікований насос, який залишився у спадок від паперової фабрики.
Загальна площа землі, яку купила корпорація – 166 гектарів, і будівництво разом з покупкою фабрики обійшлося Google у $260 млн. За іронією долі, фабрику колишні власники продали через значне зниження прибутків від друкованої преси, і тепер на цьому місці буде один з багатьох датацентрів Google, які розміщені по всьому світі.
Greenpeace проти Facebook
Всесвітня організація “зелених” випустила дуже веселий ролик, який критикує Facebook за його плани щодо побудови датацентру в Орегоні. На відміну від Google, Facebook напевно не готовий використовувати відновлювальні джерела енегрії, і тому його датацентр буде працювати на електриці, що виробляється внаслідок спалювання вугілля.
Яндекс.Директ займає 80% ринку контекстної реклами в Росії
Компанія Яндекс провела дослідження ринку інтернет-реклами за 2007-2010 роки. Лідерство в цьому секторі займає контекст – 2/3 ринку онлайн-реклами. Серед систем контекстної реклами абсолютну перевагу має Яндекс.Директ – 80% російського ринку припадає саме на нього. Те, що залишилось, ділять між собою Бегун та Google Adwords.
Що стосується України, то за останній рік аудиторія Яндекс.Директа виросла у 1,5 рази. Добова аудиторія сайтів, які входять до рекламної мережі Яндекса, в червні 2010 року становила 2,4 млн людей.
Ну і наостанок цікава картинка про еволюцію продуктів Apple за останні 10 років: