• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 23 Вересня 2010

Дайджест: безкоштовний антивірус для бізнесу, прибирання Києва з Google, нова реклама на Твітері та голосовий пошук

Tweet
Tweet

Безкоштовний антивірус для бізнесу

Microsoft має приємну звістку для власників малого бізнесу: тепер антивірус Microsoft Security Essentials буде безкоштовним. Компанія пропонує безплатне встановлення MSE на 10 комп”ютерах одночасно – на думку фахівців, це допоможе малому бізнесу зекономити до $300 на рік.

Антивірус Microsoft Security Essentials було презентовано цього літа – програму можна використовувати безкоштовно, якщо ви власник ПК на базі Windows XP, Vista, або Windows 7.

Google допоможе прибрати парки Києва

Компанія Google-Україна оголосила про приєднання до ініціативи “Зробимо Київ чистим 2“, яка пройде цієї суботи, 25 вересня у парках та зелених зонах столиці. За сприяння Google було створено спеціальну карту Києва, на якій позначено парки Києва, місця скупчення сміття, а також пункти прийому вторинної сировини. Будь-хто може приєднатися до акції – вона буде тривати з 11:00 до 16:00 25 вересня.

Twitter запустить безплатну статистику і показуватиме рекламу на основі того, кого ви фоловите

На конференції Ad:tech, яка проходила 22 вересня у Лондоні, представник Твітера розповіла про нову рекламну модель, яка зараз в закритому режимі тестується в компанії. Нова функція буде показувати рекламу користувачам Твітера на основі того, кого вони зафоловили. Приміром, якщо це McDonald’s, то вам покажуть рекламу ресторанів, а якщо ви фоловите кінозірок – то рекламу фільмів, тощо. Як саме це все буде виглядати, поки не повідомляється.

Ще одним нововведенням сервісу має стати безкоштовна статистика, яка буде запущена вже до кінця цього року. Над функціоналом новинки працювала команда стартапу Trendly, який був придбаний Твітером цього літа. Статистика допоможе користувачам – і звичайним, і корпоративним – детальніше аналізувати результати своєї успішності в Твітері.

Google відкрив голосовий пошук в Росії

Не встиг Яндекс анонсувати сервіс голосового пошуку, як через два дні російський Google зробив те саме. Власники смартфонів на ОС Android, iPhone, а також Nokia S60 можуть завантажити безкоштовний мобільний додаток, за допомогою якого і буде здійснюватися голосовий пошук. Google зібрав тисячі фрагментів вимов різних слів з різними акцентами, щоб зробити розпізнавання слів якомога точнішим. Голосовий пошук працює тепер на англійською, китайською, корейською, японською, французькою, іспанською, німецькою, італійською, російською, польською, та чеською мовами.

Читати більше про: Google, microsoft, Twitter, антивірус, голосовий пошук, пошук, реклама, статистика

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • В листопаді українці почали більше користуватись забороненими ВКонтакте, Одноклассники та Mail.ru

    В листопаді українці почали більше користуватись забороненими ВКонтакте, Одноклассники та Mail.ru



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA