RBCdaily з посиланням на власні джерела повідомило, що компанія Яндекс планує провести IPO в другій половина 2011 року.
За даними видання, компанія активізувала свою давно заплановану стратегію виходу на біржу після того, як було оголошено про зміну назви DST на Mail.ru Group. Поки що Яндекс буде уважно слідкувати за виходом цієї компанії на Лондонську біржу, оскільки це може “суттєво підігріти інтерес інвесторів до російського ринку”. Перша зустріч з акціонерами повинна відбутися наприкінці 2010 року, де і буде вирішено, коли проводити IPO.
Джерела RBCdaily повідомляють, що Яндекс розмістить близько 20% своїх акцій, і найвірогіднішим майданчиком для цього буде Нью-Йоркська біржа NASDAQ. Потенційними організаторами виходу Яндекса на біржу є “Ренессанс”, Deutsche Bank, Citibank та ВТБ.
Чутки про вихід Яндекса на IPO почали з”являтися ще в 2006 році. У 2008 році компанія подала відповідну заявку до NASDAQ, але через початок всесвітньої фінансової кризи вихід на біржу було відкладено на невизначений термін.
Зважаючи на фінансові показники 2009 року, “Фінам” оцінює Яндекс не менш ніж у $2,5 млрд. Наступного року капіталізація зросте, а разом з вдалим розміщенням Mail.ru Group на біржі, оцінка Яндекса може вирости до $3 млрд.
Pingback: Яндекс проведе IPO на $1,5 млрд | Watcher()