Українські оператори мобільного зв”язку заробили сотні мільйонів гривень на додаткових послугах, і ця категорія вже зараз складає майже третину їх доходу, пише Дело.
Конкурентна боротьба між компаніями призвела до того, що надання голосових послуг, хоч і є головним завданням операторів, не є успішним, а вартість цих послуг, а разом з ними і ARPU (середньому доходу з абонента) – знизилась. В пошуках інших доходів компанії активно розвивають напрям додаткових послуг, частка яких в загальному доході наблизилась до 30%.
До категорії таких послуг відносять мобільний інтернет, контент-послуги, мультимедіа-послуги, та інше. Доходи МТС від надання SMS-послуг у першому півріччі 2010 року виросли на 37%, але найактивніший ріст спостерігався в категорії контент-послуг – 112%. Великою популярністю серед абонентів користується послуга заміни сигналів дзвінка на мелодію – “рінгбек-тон”.
Київстар заявляє, що стандартні послуги – SMS, MMS – користуються стабільною популярністю, в той час як зростання показує мобільний інтернет – кількість його користувачів тепер складає більше 2,4 млн людей.
Pingback: Українці та литовці платять найменше за мобільний зв’язок серед країн Європи | Watcher()