• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 23 Серпня 2010

Бегун розказав, яка реклама в інтернеті найдорожча

Tweet
Tweet

Компанія “Бегун” поділилася даними щодо популярності певних тематик серед оголошень рекламодавців в другому кварталі цього року.

Найбільшу частку в рекламних бюджетах інтернету займає категорія Авто – понад 10% оголошень були показані саме на авто-тематику. В п”ятірку найпопулярніших також увійшли категорії “Особисті речі”, “Ремонт житла”, “Промислові товари” та “Фінансові послуги”.

Але відвідувачі сайтів, на яких публікувались оголошення контекстної реклами Бегуна, думають інакше: найбільша кількість кліків (10,0%) припала на рубрику “Дозвілля та відпочинок”. Друге і третє місця посіли Нерухомість та Авто, відповідно.

Найменше коштів рекламодавці готові витрачати на рекламу послуг доставки, сфери безпеки та товарів для дітей – ці категорії отримали менше 0,8% рекламних бюджетів кожна.

Читати більше про: інтернет реклама, Бегун, дослідження, контекстна реклама

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

    Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

  • Google перезапустив сервіс Планета Земля

    Google перезапустив сервіс Планета Земля

  • Кожна третя банерна реклама в уанеті адаптована під смартфон

    Кожна третя банерна реклама в уанеті адаптована під смартфон

  • Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%

    Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA