Компанія “Бегун” поділилася даними щодо популярності певних тематик серед оголошень рекламодавців в другому кварталі цього року.
Найбільшу частку в рекламних бюджетах інтернету займає категорія Авто – понад 10% оголошень були показані саме на авто-тематику. В п”ятірку найпопулярніших також увійшли категорії “Особисті речі”, “Ремонт житла”, “Промислові товари” та “Фінансові послуги”.
Але відвідувачі сайтів, на яких публікувались оголошення контекстної реклами Бегуна, думають інакше: найбільша кількість кліків (10,0%) припала на рубрику “Дозвілля та відпочинок”. Друге і третє місця посіли Нерухомість та Авто, відповідно.
Найменше коштів рекламодавці готові витрачати на рекламу послуг доставки, сфери безпеки та товарів для дітей – ці категорії отримали менше 0,8% рекламних бюджетів кожна.