• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 20 Серпня 2010

Мобільні оператори більше не зможуть дурити людей

Tweet
Tweet

Антимонопольний комітет України офіційно погодив “Правила поведінки операторів і провайдерів телекомунікацій при рекламуванні послуг мобільного зв’язку”.

Рішення про погодження даних правил було зроблено на спільному засіданні АМКУ з представниками усіх операторів. Правила визначатимуть принципи зовнішньої, внутрішньої реклами, а також реклами в інтернеті, друкованих ЗМІ і на телебаченні.

“На жаль, мобільні оператори допускають таку рекламу [недобросовісну], і ми боремося з нею, тепер боротимемося ще більш ефективно”, – заявив голова АМКУ Олексій Костусєв. Правила зобов”язують операторів надавати точну, своєчасну і достовірну інформацію у своїй рекламі, щоб забезпечити свідомий вибір споживачів.

В правилах зазначається, що “обов’язковим є доведення до споживачів вичерпної інформації про необхідність сплати зборів, податків та платежів” – тобто тепер оператори будуть зобов”язані повідомляти в рекламі про всі додаткові збори і платежі, які передбачені в їхніх послугах – наприклад, різноманітні комісії або відрахування у Пенсійний Фонд.

Ухвалення правил відбулося за участі ЗАТ «КиївстарДж.Ес.Ем.», ПрАТ «Український мобільний зв’язок», ЗАТ «Українські радіосистеми», ТОВ «Голден Телеком», ТОВ «Астеліт», ВАТ «Укртелеком», Української асоціації операторів зв’язку «Телас» та НКРЗ, але до них можуть приєднатися будь-які інші телекомунікаційні компанії.


Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn



  • Yuriy Novostavskiy

    Хтось у це вірить? Я як же з похвилинкою і забороною реклми “нульових” тарифів? Вони до слова прямо забронені Законом

    • maksym

      побачимо, чи щось зміниться з вересня, коли запустять нові РК всі оператори

      • Yuriy Novostavskiy

        “нульові” уже забороняли, не тарифи самі по собі, а саме їхню рекламу. А зараз чітко пишуть тарифи з ПДВ без ПФ, і вказують ставки ПФ

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA