Антимонопольний комітет України офіційно погодив “Правила поведінки операторів і провайдерів телекомунікацій при рекламуванні послуг мобільного зв’язку”.
Рішення про погодження даних правил було зроблено на спільному засіданні АМКУ з представниками усіх операторів. Правила визначатимуть принципи зовнішньої, внутрішньої реклами, а також реклами в інтернеті, друкованих ЗМІ і на телебаченні.
“На жаль, мобільні оператори допускають таку рекламу [недобросовісну], і ми боремося з нею, тепер боротимемося ще більш ефективно”, – заявив голова АМКУ Олексій Костусєв. Правила зобов”язують операторів надавати точну, своєчасну і достовірну інформацію у своїй рекламі, щоб забезпечити свідомий вибір споживачів.
В правилах зазначається, що “обов’язковим є доведення до споживачів вичерпної інформації про необхідність сплати зборів, податків та платежів” – тобто тепер оператори будуть зобов”язані повідомляти в рекламі про всі додаткові збори і платежі, які передбачені в їхніх послугах – наприклад, різноманітні комісії або відрахування у Пенсійний Фонд.
Ухвалення правил відбулося за участі ЗАТ «КиївстарДж.Ес.Ем.», ПрАТ «Український мобільний зв’язок», ЗАТ «Українські радіосистеми», ТОВ «Голден Телеком», ТОВ «Астеліт», ВАТ «Укртелеком», Української асоціації операторів зв’язку «Телас» та НКРЗ, але до них можуть приєднатися будь-які інші телекомунікаційні компанії.