• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 19 Серпня 2010

Обсяги реклами в соціальних мережах цього року досягнуть $3,3 млрд (доповнено)

Tweet
Tweet

Обсяги реклами в соціальних мережах цього року досягнуть $3,3 млрд (доповнено)

Прибутки соціальних мереж від продажів реклами в цьому році можуть сягнути $3,3 млрд, свідчать дані останнього дослідження ринку від eMarketer.

Якщо ці дані підтвердяться, то зростання ринку реклами в соціалках становитиме 31% у порівнянні з 2009 роком. Цікаво, що найбільший “шматок пирога” розміром у 39% отримає Facebook, де дохід від реклами очікується на рекордному рівні у $1,3 млрд.

Не такі привабливі результати у MySpace, частка якого із сукупного доходу соціальних мереж впала з 32% до 19% ($323 млн).

А ось як виглядає розподіл доходів від реклами на ринку США:

Обсяги реклами в соціальних мережах цього року досягнуть $3,3 млрд (доповнено)

Щоб з”ясувати ситуацію на цьому ринку в Україні, ми звернулися до керівника агенції Uamaster, Євгена Шевченка. За його словами, українські компанії при розкрутці в соціальних мережах використовують 2 основні інструменти – рекламу і комунікацію. Відповідно, кожен з них має свій окремий бюджет.

Сумарний український рекламний бюджет у соціальних мережах цього року сягне близько 20 млн гривень. Більша частина цих коштів піде на банерну рекламу в Одноклассниках та Вконтакте. Ще частину бюджету отримає Connect.ua, а також контекстна реклама в соціальних мережах.

На думку Шевченка, об”єм ринку комунікацій в соціальних мережах України цього року становитиме близько 1,5 млн грн. “Якщо три роки тому більшість рекламодавців не звертали уваги на комунікації в соціальних медіа, то сьогодні більшість великих B2C-компаній або вже працює, або планує працювати в цьому напрямку”, – сказав Євген.

Читати більше про: Facebook, MySpace, реклама, Соціальні мережі, уанет

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA