Американський відеопортал Hulu.com обігнав свого найближчого суперника, Youtube за кількістю показів реклами у липні 2010 року в США, повідомляє comScore.
Не зважаючи на те, що сайти, які належать Google (без врахування пошуковика), до яких віднесено і Youtube, відвідали близько 15% американців, а портал Hulu – лише 9%, саме останній зміг показати більше реклами. За липень відеосервіс зміг отримати 783 млн показів реклами, або в середньому 27,9 показів на одного користувача (в Google – 4,6). Тим не менш, це не означає, що Youtube отримав менше доходів з реклами, ніж Hulu.
За минулий місяць жителі США переглянути більше 3,5 мільярдів рекламних відеороликів – як в інтернеті, так і в кабельних мережах країни. Не зважаючи на менші рекламні показники, сайти Google тримають першість у загальній кількості показаного відео – в липні це число становило 1,8 млрд переглядів, або по 280 хвилин відео на людину.
Hulu тим часом готується до проведення IPO (розміщення акцій на фондовій біржі), яке може відбутись уже цієї осені. Сума розміщення поки що не розголошується. Портал був відкритий News Corp. i NBC International в березні 2008 року.