• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 11 Серпня 2010

Twitter: розробники зможуть заробити на показі реклами, а користувачі будуть фоловити людей через SMS

Tweet
Tweet

Twitter планує випустити окремий API для своїх рекламних сервісів Promoted Tweets і Promoted Topics, щоб дати можливість розробникам сторонніх програм-клієнтів заробити на показі реклами.

На даному етапі технологія тестується з обмеженим колом розробників, які захотіли розміщувати рекламу в своїх програмах. Принцип розподілу прибутків поки невідомий, але Twitter виявив готовність ділитися своїми прибутками від реклами з власниками твітер-клієнтів, які приєднаються до нового API.

Кілька місяців тому сервіс змінив свою політику стосовно сторонніх рекламних платформ. Так, сервісам, які публікували рекламу всередині стрічки повідомлень користувачів Твітера, заборонили подібну діяльність. Після цього було оголошено про запуск власної рекламної платформи Promoted Tweets. Кілька днів тому Twitter найняв ще двох директорів з продажу реклами для покращення роботи цього підрозділу.

Вчора Twitter запустив також новий функціонал, який дозволяє фоловити людей за допомогою SMS, навіть не маючи екаунту на цьому сайті. Опція діє на території США і називається Fast Follow. Власники мобільних телефонів можуть надіслати SMS з текстом “Follow cnn” на спеціальний номер, і у відповідь почнуть отримувати оновлення екаунту @cnn.

Такі самі повідомлення можуть отримувати і вже зареєстровані люди, які проживають в одній з перелічених країн – для цього досить дозволити отримування SMS-оновлень від конкретного твітер-користувача. України в цьому списку немає.

Читати більше про: Promoted Tweets, Twitter, реклама, сервіси

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро



  • Vol.Dombrovskyi

    треба їм написати про t.liqpay.com , щоб Україна з'явилась у списку!

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA