Кількість сервісів групових покупок, які почали активно з‘являтись після успіху Groupon, вже давно перевищила сотню. Конкуренція примушує знаходити нові методи заробітку в цьому секторі. Сервіс DealOn вирішив, що заробляти в традиційний спосіб на групових покупках і знижках не так вигідно, і вирішив запустити біржу знижок OfferEx.
OfferEx об‘єднує компанії-надавачі знижок та спеціалізовані інтернет-проекти (той же Groupon), які пропонують своїм відвідувачам ці знижки.
На OfferEx надавач знижок може сам обрати інтернет-проекти, які стануть провайдерами його знижок чи купонів. Беручи при цьому до уваги різноманітні фактори – вартість комісії, аудиторію сервісу і т.д.
В Україні за останні 3 місяці запустилось кілька проектів в сфері групових покупок. Найактивніший з них Покупон, який для популяризації сервісу використовує як онлайн, так і офлайн рекламу. Нещодавно користувачі жваво обговорювали систему ціноутворення на Покупоні, зокрема приховані умови та платежі, які потенційні клієнти можуть одразу і не виявити. Ми звертались до Покупона щодо їх позиції в цій ситуації. На жаль, відповіді так і не отримали.