Портал I.UA запустив сервіс підрахунку української аудиторії інтернету, а також рейтинг сайтів – top.i.ua (входять лише сайти, які розмістили в себе лічильник I.UA).
За інформацією I.UA, при підрахунку аудиторії, унікальним користувачем умовно вважається браузер на який автоматично був встановлений спеціальний cookie файл. Для того, щоб cookie був встановлений, користувачеві досить відвідати будь-який сайт на якому є лічильник відвідуваності від I.UA.
В рамках сервісу також запущено рейтинг українських інтернет-провайдерів і рейтинг сайтів за охопленням аудиторії, у тому числі регіональний.
За липень портал I.UA нарахував 7,16 млн. українських користувачів, при цьому аудиторія протягом місяця впала майже на 10%.
За схожою технологією, рахує українських інтернет-користувачів та відвідуваність сайтів портал Bigmir.net. Інформація, яку оприлюднює Bigmir, неодноразово критикувалась.
Також українську аудиторію рахує російський лічильник li.ru, його результати можна подивитись на нещодавно запущеному сайті webomer.ru.
Більш правильну з точки зору соціології оцінку аудиторії роблять ще кілька компаній – Gemius та InMind (на замовлення Інтернет асоціації України).
Інформацію про відвідуваність сайтів також можна отримати через сервіс DoubleClick Ad Planner (належить компанії Google).
Upd.: представник I.UA в особистій переписці уточнив, що технологія компанії не схожа на бігмірівську, а методологія визначення cookie скоріше схожа на ту, яку використовує компанія Gemius.
Pingback: Портал I.UA запустив сервіс обрахунку аудиторії українського інтернету | e-Commerce.com.ua()