Маркетингове агентство VGMarket разом з компанією PlaySpan провели дослідження ринку онлайн-ігор під назвою Digital Goods Report 2010.
Згідно отриманих результатів, 64% людей як мінімум раз на місяць здійснювали покупки віртуальних товарів, а 9% – навіть щодня. Найпопулярнішим видом таких товарів була внутрішня валюта (кредити, монети, золото, і т.п.) – 56% людей назвали саме її. Користувалися популярністю і такі віртуальні товари, як зброя (40%), сила (27%) та одяг (24%).
І хоча соціальні мережі посіли третє місце в популярності онлайн-ігор, саме в них люди витрачалися найбільше: в середньому 50 доларів на рік. Покупки в мультиплеєрних та казуальних іграх становили $40 на рік, а найменше – $20 платили власники ігрових консолей з онлайн-режимом.
Жінки виявилися більш щедрими за чоловіків у плані витрат на віртуальні покупки – $55 на рік проти $30.
В опитуванні взяли участь 2221 людей віком від 13 до 64 років.
Pingback: Mozilla закликає гратися в браузерні ігри | Watcher()