• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 29 Липня 2010

Бренди залишаються непоміченими на Твітері (дослідження)

Tweet
Tweet

Відомі бренди та компанії залишаються поза увагою користувачів Твітера, про це свідчать результати дослідження, проведеного агенцією 360і, яке тривало 6 місяців.

З 90% повідомлень, які надсилаються у Twitter людьми (інші 10% генеруються компаніями), всього 12% містять обговорення або які-небудь згадки про бренди, з них лише 1% є частиною дискусії з цим брендом, а всі інші – лише побіжна згадка про нього. Тобто в масштабах всього сервісу – це неймовірно мало.

Найбільш популярними брендами на Твітері стали, власне, сам Twitter, а також компанії Apple і Google. Далі, з великим відривом – Youtube, Microsoft, BlackBerry, Amazon i Facebook. У 22% випадків твітеряни згадували бренд соціальної мережі, а в 17% випадків – бренди розваг або високих технологій.

Цікавими також виявилися дані про те, що саме люди пишуть. 43% твітів – це відповіді (replies) на чужі повідомлення, 12% – посилання на новини. 85% повідомлень на Твітері – оригінальний контент (тобто такий, що не містить ретвітів).

Дослідження було проведене ще до того, як Твітер почав розміщувати рекламу – з жовтня 2009 по березень 2010 року. Представник 360i сказав з цього приводу, що “бренди працюють, лише якщо вони на першому місці в результатах пошуку”, натякаючи на рекламний сервіс Твітера Promoted Tweets.

Позитивним підсумком в дослідження є хіба те, що 82% повідомлень про бренд у Твітері є нейтральними. В 11% випадків люди писали щось позитивне про компанії, і лише 7% записів містили критику.

Читати більше про: Twitter, бренди, дослідження, Твітер

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

    Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах



  • volos_86

    якось 43% +12% + 85% не дорівнює 100%
    щось не те

    • maksym

      а для чого їх додавати?

      • volos_86

        ну всього процентів може бути 100% (вся аудиторія) і відповідно всі частини цієї аудиторії в сумі дають 100% а з наведених даних, виходить що разом відсотків більше 100, тому це не можливо

        • maksym

          я все-таки повторю запитання – для чого їх додавати?

          для чого додавати кількість ріплаїв, кількості посилань на новини та кількість оригінальних твітів (не ретвітів)?

          Це ж множини, які перетинаються.

          Якщо я зробив запис в твітері, і в ньому вказано лінк на новину. То цей твіт входить до множини “твітів, що посилаються на новини” та “не ретвітів”.

          • volos_86

            а теперь зрозумів, справа в тому що не замітив крапки між реченями і тому подумав що це все відноситься до одного і того ж параметру

          • Sunview Campus

            Нет, чтобы сказать – “лопухнулся”….

          • volos_86

            ну а зачем ругаться?

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA