Відомі бренди та компанії залишаються поза увагою користувачів Твітера, про це свідчать результати дослідження, проведеного агенцією 360і, яке тривало 6 місяців.
З 90% повідомлень, які надсилаються у Twitter людьми (інші 10% генеруються компаніями), всього 12% містять обговорення або які-небудь згадки про бренди, з них лише 1% є частиною дискусії з цим брендом, а всі інші – лише побіжна згадка про нього. Тобто в масштабах всього сервісу – це неймовірно мало.
Найбільш популярними брендами на Твітері стали, власне, сам Twitter, а також компанії Apple і Google. Далі, з великим відривом – Youtube, Microsoft, BlackBerry, Amazon i Facebook. У 22% випадків твітеряни згадували бренд соціальної мережі, а в 17% випадків – бренди розваг або високих технологій.
Цікавими також виявилися дані про те, що саме люди пишуть. 43% твітів – це відповіді (replies) на чужі повідомлення, 12% – посилання на новини. 85% повідомлень на Твітері – оригінальний контент (тобто такий, що не містить ретвітів).
Дослідження було проведене ще до того, як Твітер почав розміщувати рекламу – з жовтня 2009 по березень 2010 року. Представник 360i сказав з цього приводу, що “бренди працюють, лише якщо вони на першому місці в результатах пошуку”, натякаючи на рекламний сервіс Твітера Promoted Tweets.
Позитивним підсумком в дослідження є хіба те, що 82% повідомлень про бренд у Твітері є нейтральними. В 11% випадків люди писали щось позитивне про компанії, і лише 7% записів містили критику.