Реклама бренду Old Spice у Твітері та Youtube, про яку ми писали нещодавно, виявилася дуже успішною, і призвела до збільшення продажів удвічі.
Якщо бути точнішим, продажі гелю для душу цієї марки виросли на 107% за останній місяць у США (при 55% зростанні за три місяці).
Кампанія почалася з простого ролика, який показали по ТБ, і отримала своє продовження в інтернеті, ставши вірусною. Протягом однієї доби агенція Wieden + Kennedy зняла кілька десятків відео з персональними зверненнями до блогерів та твітерян. Ролики зі “спортивним” хлопцем мустафою від Old Spice стали популярніші за відео Сьюзан Бойл та промови Барака Обами.
Представники Old Spice тішаться з успішних результатів та готуються до запуску настуної рекламної кампанії, яка вже буде мати інший характер.