Американський пошуковик Ask.com запустив оновлений дизайн, а також нові функції, які дозволять користувачам задавати реальні питання і отримувати відповіді у звичайних людей.
Аудиторія пошуковика на даний момент складає 87 мільйонів користувачів, і розробники вирішили запустити в бета-версії сервіс питань та відповідей із соціальним нахилом. Тобто відповіді будуть сформовані не роботом, а живими людьми.
Таким чином сайт складе конкуренцію таким сервісам, як Aardvark (який був придбаний Гуглом). Тривалий час ходили чутки, що Ask.com буде проданий одному з потужніших гравців на цьому ринку.
Google закрив власний сервіс “живих” запитань і відповідей Google Answers, залишивши його лише для кількох країн світу, в т.ч. для Росії. З покупкою Aardvark від компанії очікують перезапуску цього популярного напрямку.