• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 26 Липня 2010

Яндекс заробляє в 4 рази більше Google

Tweet
Tweet

Згідно корпоративної політики Google, компанія не оприлюднює даних щодо фінансової успішності окремих регіональних представництв у країнах по всьому світу. Але, не зважаючи на це, в інтернет потрапили фінансові результати російської філії Google – ТОВ “Гугл”.

Згідно цих даних, дохід російського Google у 2009 році виріс на 57% до $69,3 млн, а чистий прибуток становив $4 млн.

На російському ринку пошукових систем Google займає друге місце після Яндекса з часткою 22,1% (станом на червень 2010 року). Яндекс отримав більше половини цього ринку – 64,6%. У фінансовому плані Гугл ще більше відстає від Яндекса – його доходи у 4,2 разів менші, ніж у лідера, який у 2009 році зміг отримати $306,5 млн.

Дохід третього важливого гравця на ринку пошуку – Mail.ru (частка ринку 7,2%) – також більший, ніж у Гугл, навіть якщо не враховувати прибутки від ігрової індустрії – він буде на 30% більший. Суттєва різниця між компаніями в тому, що Гугл заробляє на контекстній рекламі, а Mail.ru – на медійній.

Експерти, опитані виданням Ведомости, підрахували, що в такому разі операційна рентабельність Гугл могла становити 16%, що, на їхню думку, занадто мало як для інтернет-компанії. У Яндекса цей показник ще більше – близько 28-35%.

Представник російського офісу Гугл відмовилася коментувати будь-які цифри, озвучені в інтернеті.

Читати більше про: Google, mail.ru, пошукові системи, фінансові результати, Яндекс

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

    Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA