Згідно корпоративної політики Google, компанія не оприлюднює даних щодо фінансової успішності окремих регіональних представництв у країнах по всьому світу. Але, не зважаючи на це, в інтернет потрапили фінансові результати російської філії Google – ТОВ “Гугл”.
Згідно цих даних, дохід російського Google у 2009 році виріс на 57% до $69,3 млн, а чистий прибуток становив $4 млн.
На російському ринку пошукових систем Google займає друге місце після Яндекса з часткою 22,1% (станом на червень 2010 року). Яндекс отримав більше половини цього ринку – 64,6%. У фінансовому плані Гугл ще більше відстає від Яндекса – його доходи у 4,2 разів менші, ніж у лідера, який у 2009 році зміг отримати $306,5 млн.
Дохід третього важливого гравця на ринку пошуку – Mail.ru (частка ринку 7,2%) – також більший, ніж у Гугл, навіть якщо не враховувати прибутки від ігрової індустрії – він буде на 30% більший. Суттєва різниця між компаніями в тому, що Гугл заробляє на контекстній рекламі, а Mail.ru – на медійній.
Експерти, опитані виданням Ведомости, підрахували, що в такому разі операційна рентабельність Гугл могла становити 16%, що, на їхню думку, занадто мало як для інтернет-компанії. У Яндекса цей показник ще більше – близько 28-35%.
Представник російського офісу Гугл відмовилася коментувати будь-які цифри, озвучені в інтернеті.