Двоє колишніх працівників Google та Microsoft, які працювали над такими продуктами, як Google News i Bing, разом з ще однією людиною заснували власний стартап Hawthornelabs і анонсували нову модель для ринку онлайн-медіа.
Стартап випустив застосунок для iPad під назвою Apollo. Програма персоналізує новинарний контент відповідно до того, як користувач поводить себе з цими новинами – скільки часу витрачає на читання, які статті додає до вибраних, тощо. Всі матеріали поділені на кілька стандартних категорій, які відображають контент провідних онлайн-ЗМІ та популярних блогів.
Вартість застосунку Apollo – $4,99. Розробники планують випустити версії для iPhone та Android найближчим часом. Цікаво, що команда почала розробку цього застосунку ще до того, як iPad надійшов у продаж.
Ось як виглядає демо-версія програми: