За даними аналітичної компанії NPD Group, очікування щодо продажів офісного пакету Office 2010 були завищеними. Продукт продається не настільки добре, як його попередник – Office 2007.
В NPD Group наголошують, що Office 2007 мав разючі зміни у порівнянні з Office 2003, а тому і продавався краще, ніж цьогорічна новинка Microsoft. До того ж, тепер для старту був вибраний не надто вдалий час – коли клієнти не є такими активними. Водночас аналітики запевняють, що зниження продажів не залежало від дій конкурентів – Google Docs та інших онлайнових офісних пакетів.
Office 2007 приніс компанії $1,5 млрд прибутку – причинами цього були як і успішна рекламна кампанія, так і дійсно новий функціонал продукту, чого не скажеш, наприклад, про Office 2010. Тим не менш, нас очікує активна реклама нового продукту, найімовірніше ця кампанія розпочнеться вже восени.