Реклама в соціальних мережах Facebook i MySpace виявилася в 5 разів дешевшою, ніж на інших сайтах в інтернеті, свідчать дані дослідження від comScore.
Для прикладу, вартість 1000 показів (CPM) банеру у соціальних мережах в середньому становить 56 центів, а для всього інтернету – 2,43 долари. При чому на окремих сайтах ціна може сягати і 3 доларів за 1000 показів.
Саме через соціальні мережі вартість інтернет-реклами у 2010 році знизилась на 18% у порівнянні з попереднім роком. Вся реклама на Facebook i Myspace складає 1/5 рекламного трафіку США. Причиною низької вартості є те, що банери у соціальних мережах, на відміну від решти сайтів, маленькі і оновлюються частіше.
Кількість зареєстрованих користувачів Facebook i Myspace – 500 і 120 мільйонів людей, відповідно.
Pingback: Дайджест: Facebook обігнав Yahoo! і надурив Google, смартфони на Windows Phone 7 отримали пошук від Google, Android-додатки для бізнесу | Watcher()