Old Spice вирішив нестандартно підійти до реклами власного бренду, і запустив нову кампанію через твітер і Youtube.
Спочатку на Твітері з”явилася нова “гаряча тема” в рамках Promoted Tweets – рекламного механізму твітера, який дозволяє кампаніям розміщувати оплачені теми в сервісі мікроблогів. Однак маркетологи вирішили піти трохи далі. Гарячий хлопець “Old Spice man”, який був показаний у відеоролику тижнем раніше:
надсилав через твітер персональні відео-відповіді. Відео знімалося персонально для кожного користувача твітера, і містило персональний текст – тобто в ході реклами не використовувалися жодні автоматичні засоби. Ось, наприклад, як виглядає така “відповідь з ванни” для популярного блогера Переца Хілтона:
А ось схоже звернення, уже до засновника Digg, Кевіна Роуза:
Загалом було знято кілька десятків відеороликів для абсолютно різних людей – невідомо, за яким механізмом обирали об”єкт для відповіді.
Pingback: 9 найкращих брендових вірусних відео 2010 року | Watcher()
Pingback: Продажі Old Spice виросли удвічі після нестандартної рекламної кампанії | Watcher()
Pingback: Переможцями Webby Awards стали Angry Birds, Dropbox та Old Spice | Watcher()