Автори Твітера придумали новий вид монетизації проекту. Не зважаючи на те, що сервіс уже має рекламну платформу Promoted Tweets, яка втсигла себе успішно зарекомендувати, найближчим часом світ побачить нова розробка.
@earlybird – так називається спеціальний екаунт, який можуть зафоловити користувачі Твітера і щодня бачити у своїй стрічці цікаві пропозиції від компаній-партнерів. Політика сервісу змушуватиме компанії публікувати лише дійсно оригінальні пропозиції, а не маленькі знижки чи акції.
На щастя, рекламна стратегія Твітера не стала занадто агресивною і поки що успішно балансує між інтересами користувачів та рекламодавців. Так, остання рекламна кампанія Coca-Cola отримала великий успіх – кількість кліків на повідомлення становила 6% від загальної кількості показів.
Pingback: Twitter став другим найбільшим пошуковиком у світі | Watcher()