• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 16 Червня 2010

Facebook вводить власну валюту

Tweet
Tweet

Соціальна мережа Facebook вводить свою власну валюту – Сredits (“кредити“), за яку можна купувати віртуальні товари в іграх та інших застосунках (applications). Один «кредит» дорівнює $0,1 (10 центів), повідомляє WSJ.

Коли власник/розробник гри захоче конвертувати отримані від користувачів гроші, 30% з них доведеться залишити соціальній мережі.

Плата в 30-40% відповідає існуючій практиці. Стільки беруть, наприклад, Apple та Google з розробників застосунків, які продаються в їх онлайн магазинах.

Facebook поки що тестує систему “кредитів” спільно з сотнею партнерів, зокрема й з компанією Zynga Game Network Inc., яка є розробником найпопулярнішої в світі онлайн гри “FarmVille“.

Чи стануть “кредити” єдиним платіжним засобом соціальної мережі, повністю замінивши собою кредитні карти і інші інструменти, поки не вирішено. З платежів кредитками Facebook стягує 3%, інші платіжні засоби комісією не обкладаються.

Ринок віртуальних товарів в США оцінюється зараз в $1,6 млрд, причому на соціальні мережі припадає близько 50%. Частка соціальних мереж за останній рік зрослав у двічі.

«Кредити» можуть дещо спростити життя розробникам застосунків для Facebook, оскільки вони тепер не будуть зіштовхуватись напряму з процесом оплати користувачами послуг. Соціальна мережа сама буде відповідальною за транзакції.

Читати більше про: credit, Facebook, валюта, застосунок, кредит, онлайн платежі, розробник

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Pingback: ЖЖ вводить власну валюту ЖЖетони | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA