Сервіс мікроблогів Twitter оголосив про покупку невеликої компанії Smallthought Systems, сфера діяльності якої – веб-аналітика.
Smallthought Systems розробив кілька продуктів, пов”язаний з аналізом та обробкою даних інтернет-статистики. Зокрема, один з проектів стартапу допомагає сайтами покращити роботу з великими масивами даних у Google Analytics.
Команда стартапу приєднається до команди твітера і візьме участь у інтеграції своєї розробки – Trendly – у Twitter, та сконцентрується на використанні цих функцій для потреб сервісу. Ці розробки, за словами представника Твітера, стануть одними з ключових при створенні комерційних realtime-продуктів. Тобто це ще один крок на шляху до монетизації сервісу – за певну плату компанії зможуть більш детально аналізувати трафік на своєму твітер-екаунті.
Pingback: Дайджест: безкоштовний антивірус для бізнесу, прибирання Києва з Google, нова реклама на Твітері та голосовий пошук | Watcher()
Pingback: Twitter запустив безплатну аналітику | Watcher()