• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 15 Червня 2010

Скільки доходів компаніям приносить 1 прихильник на Facebook (виправлено)

Tweet
Tweet

Чимало компаній у світі використовує Facebook в якості додаткового (іноді навіть як основного) інструменту для проведення онлайнових піар-кампаній та залучення нових клієнтів. Компанія Syncapse вирішила дослідити, скільки прибутку приносить компанії прихильник на Facebook для різних світових брендів.

Скільки доходів компаніям приносить 1 прихильник на Facebook (виправлено)

Так, середньостатистичний клієнт компанії, який є її фаном, приносить їй щорічно доходу в розмірі $136,4.

  • 28% фанів компанії на Facebook набагато ймовірніше будуть її прихильниками і надалі, на відміну від не-фанів
  • 41% фанів будуть рекомендувати продукти компанії більше, ніж не-фани
  • Шанувальники компанії витратять на її продукцію в середньому на $71 більше ніж ті, хто не є її прихильником

Як видно зі скріншоту, де зеленим кольором позначені суми, які фани витрачають на покупки бренду, і червоним, де показано аналогічне число для не-фанів – прихильники бренду на Facebook є у рази лояльнішими до своєї компанії, ніж інші люди. Прихильник Nike, приміром, витратить на $121 більше на покупки спортивного одягу цього бренду, ніж усі інші.

Читати більше про: Facebook, дослідження, компанії

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA