Чимало компаній у світі використовує Facebook в якості додаткового (іноді навіть як основного) інструменту для проведення онлайнових піар-кампаній та залучення нових клієнтів. Компанія Syncapse вирішила дослідити, скільки прибутку приносить компанії прихильник на Facebook для різних світових брендів.
Так, середньостатистичний клієнт компанії, який є її фаном, приносить їй щорічно доходу в розмірі $136,4.
- 28% фанів компанії на Facebook набагато ймовірніше будуть її прихильниками і надалі, на відміну від не-фанів
- 41% фанів будуть рекомендувати продукти компанії більше, ніж не-фани
- Шанувальники компанії витратять на її продукцію в середньому на $71 більше ніж ті, хто не є її прихильником
Як видно зі скріншоту, де зеленим кольором позначені суми, які фани витрачають на покупки бренду, і червоним, де показано аналогічне число для не-фанів – прихильники бренду на Facebook є у рази лояльнішими до своєї компанії, ніж інші люди. Прихильник Nike, приміром, витратить на $121 більше на покупки спортивного одягу цього бренду, ніж усі інші.