• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 15 Червня 2010

Користувачі LinkedIn мірятимуться кармою завдяки Duedil

Tweet
Tweet

Новий стартап під назвою Duedil допомагатиме зробити відгуки до профілів на LinkedIn кращими.

Проект реалізовано у вигляді застосунку (application), який кожен користувач LinkedIn може завантажити і встановити. Головна функція нового сервісу – система репутацій та карми, за допомогою якої кожен відгук буде чи рекомендація щодо конкретної людини буде також оцінюватись й іншими користувачами LinkedIn.

Зараз на LinkedIn будь-хто з ваших колег та знайомих може залишити відгук або рекомендувати вас як доброго спеціаліста у своїй галузі. Головна проблема таких рекомендацій – вони втрачають свою цінність через те, що в переважній більшості їх пишуть колишні (нинішні) колеги по роботі, і щоб не псувати стосунки з вами – пишуть їх зазвичай позитивними.

Більш наочно зрозуміти принцип роботи сервісу можна з відео:

Introduction to Duedil.com from P Damian Kimmelman on Vimeo.

Читати більше про: Duedil, Linkedin, Соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • У Facebook та LinkedIn через фото поширюється новий вірус

    У Facebook та LinkedIn через фото поширюється новий вірус

  • Завдяки Microsoft користувачі  LinkedIn стали найдорожчими в світі

    Завдяки Microsoft користувачі LinkedIn стали найдорожчими в світі

  • Microsoft купує соціальну мережу LinkedIn за $26 млрд

    Microsoft купує соціальну мережу LinkedIn за $26 млрд

  • Facebook тестує «професійні навички» у профілях користувачів як у LinkedIn

    Facebook тестує «професійні навички» у профілях користувачів як у LinkedIn



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA