Соціальна мережа Вконтакте ввела новий спосіб монетизації проекту. З 1 червня вводиться плата за так звані рекламні (або брендовані) додатки, які будуть розміщуватися на Vkontakte.ru.
Згідно термінології сайту, рекламними вважаються додатки, які рекламують або просувають будь-які товари або послуги. Такі додатки будуть проходити модерацію в особливому, прискореному порядку, на відміну від інших аналогічних програм на Вконтакте.
Для активації рекламного додатку потрібно, щоб на рахунку компанії було не менше 30 000 голосів, які вона може оплатити за безготівковим розрахунком. Кожного дня з цього рахунку буде списуватися 0,005 голосів за кожного унікального відвідувача, але не менше, ніж 500 голосів. Тому додаток буде працювати виключно при наявності голосів на рахунку.
Основними видами брендування додатків на Вконтакте є різноманітні ігри, а також онлайн-опитування від компаній.