Починаючи з дня офіційних продаж у США – 3 квітня – Apple змогла продати більше 2 мільйонів iPad-ів.
Поки конкуренти продовжують показувати прототипи та аналоги планшету Apple, остання активно займається продажами. Популярність iPad у США була настільки великою, що довелося відкласти світову презентацію пристрою. До того часу Apple продавала 200 тисяч айпадів на тиждень, влаштовуючи величезні черги біля своїх магазинів.
Зараз найбільші надії Apple покладає на ринок Японії, де дохід компанії за останній рік виріс у півтора рази. Тут компанія Стіва Джобса має наміри продати не менше півмільйона iPad-ів.
Експерти оцінюють, що до кінця цього року у всьому світі буде продано не менше 8 мільйонів айпадів, що означає хороші прибутки для яблучної компанії. Ще у першому кварталі цього року вона отримала $13,5 млрд доходу, а нещодавно навіть змогла обійти у загальній вартості свого головного конкурента – Microsoft.
Pingback: Гуру юзабіліті розкритикував iPad | Watcher()
Pingback: Asus EEE Pad: 10-дюймовий сенсорний планшет з Windows 7 | Watcher()
Pingback: Додаток Google Earth з’явився на iPad (фото) | Watcher()
Pingback: Планшет від HP на базі Windows 7 не з’явиться у вільному продажі | Watcher()
Pingback: Дайджест: цензура Google, український iPad, скорочені Одноклассники і програш піратів | Watcher()