• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 27 Травня 2010

Microsoft вважає, що реклама в комп‘ютерних іграх є ефективною

Tweet
Tweet

Минулого року корпорація Майкрософт використала різноманітний інструментарій для залучення нової аудиторії на свій пошуковик Bing.

Одним з напрямків було розміщення реклами у відеоіграх на Xbox 360. Реклама розміщувалась всередині ігр, пропонуючи гравцям знайти релевантний до подій в грі контент.

Наприклад, в баскетбольному симуляторі “NBA 2K10” на рекламних щитах навколо ігрового поля було розміщено пошуковий рядок Bing зі словами slam dunk videos (слем данк – один з видів кидка в баскетболі).

Microsoft вважає, що реклама в комп‘ютерних іграх є ефективною

Для вивчення ефективності внутрішньоігрової реклами корпорація Microsoft провела дослідження.

Результати засвідчили, що відвідуваність сайту Bing збільшилась до 108% серед гравців ігр, які бачили внутрішньоігровe рекламe. При цьому дві третини користувачів, які відвідали сайт системи, були новачками, котрі не працювали раніше з пошуковою системою від Microsoft.

Для 71% геймерів реклама нагадала про Bing, а 60% гравців стали позитивніше сприймати бренд, побачивши його рекламу в грі.

На жаль, в дослідженні нічого не говориться про фінансову ефективність реклами в іграх. Компанія не повідомляє вартість залучення нового користувача пошукової системи Bing через ігри.

Детальніше про дослідження можна почитати тут.

Читати більше про: bing, microsoft, Xbox 360, ігри, дослідження, майкрософт, реклама, реклама в іграх

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Facebook запустив ігри у Messenger по всьому світу

    Facebook запустив ігри у Messenger по всьому світу



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA