Минулого року корпорація Майкрософт використала різноманітний інструментарій для залучення нової аудиторії на свій пошуковик Bing.
Одним з напрямків було розміщення реклами у відеоіграх на Xbox 360. Реклама розміщувалась всередині ігр, пропонуючи гравцям знайти релевантний до подій в грі контент.
Наприклад, в баскетбольному симуляторі “NBA 2K10” на рекламних щитах навколо ігрового поля було розміщено пошуковий рядок Bing зі словами slam dunk videos (слем данк – один з видів кидка в баскетболі).

Для вивчення ефективності внутрішньоігрової реклами корпорація Microsoft провела дослідження.
Результати засвідчили, що відвідуваність сайту Bing збільшилась до 108% серед гравців ігр, які бачили внутрішньоігровe рекламe. При цьому дві третини користувачів, які відвідали сайт системи, були новачками, котрі не працювали раніше з пошуковою системою від Microsoft.
Для 71% геймерів реклама нагадала про Bing, а 60% гравців стали позитивніше сприймати бренд, побачивши його рекламу в грі.
На жаль, в дослідженні нічого не говориться про фінансову ефективність реклами в іграх. Компанія не повідомляє вартість залучення нового користувача пошукової системи Bing через ігри.
Детальніше про дослідження можна почитати тут.