• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 26 Травня 2010

УМХ додав геотаргетинг в свою систему контекстної реклами AdPower

Tweet
Tweet

УМХ додав геотаргетинг в свою систему контекстної реклами AdPower

Минулого тижня було завершено оновлення системи контекстної реклами Українського Медіа Холдингу “AdPower” до версії 1.12.

Головним нововведенням цього оновлення стало впровадження функції геотаргетинга. Тепер система припускає можливість відображення оголошень для кожного з 25 регіонів України і повністю виключає практику випадкових показів користувачам з-за кордону.

УМХ запустив AdPower в лютому 2010 року.

AdPower розроблена спільно з польською NetSprint.

Рекламні повідомлення або банер відображаються у кінці статті або в якості гіперпосилань до слів в тексті, а продажі здійснюється за принципом аукціону: рекламодавці призначають ціну, яку готові заплатити за ключове слово в тексті. Сайти, що розміщують у себе рекламу, отримують половину вартості переходу по посиланню, пояснюється на сайті AdPower.

AdPower спершу праюцвав лише на сайтах УМХ. Пізніше з‘явилась можливість підключатись і стороннім сайтам, що не входять до холдингу.

Читати більше про: AdPower, NetSprint, umh, геотаргетинг, контекстна реклама

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • УМХ розблокував домен forbes.ua через український суд, хоча у Forbes про це вперше чують

    УМХ розблокував домен forbes.ua через український суд, хоча у Forbes про це вперше чують

  • Після призначення Олени Бондаренко керівником UMH, масово почали звільнятись менеджери компанії

    Після призначення Олени Бондаренко керівником UMH, масово почали звільнятись менеджери компанії

  • З Корреспондента пішло 24 журналіста

    З Корреспондента пішло 24 журналіста

  • Ще одна втрата в холдингу Курченка: пішла головний редактор сайту Korrespondent.net

    Ще одна втрата в холдингу Курченка: пішла головний редактор сайту Korrespondent.net



  • Pingback: УМХ закриває систему контекстної реклами AdPower | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA