Копірайтер Алек Бронштейн зумів знайти бажану роботу, скориставшись інструментом Google Adwords, і витративши на це всього 6 доларів.
Вказана сума була витрачена на покупку контекстної реклами в пошуку Google, причому в якості ключових слів Алек обрав низькочастотні запити з іменами роботодавців, до яких він хотів би піти на роботу. Тобто якщо хтось шукав через Google їхні імена (а досить часто люди шукають згадки саме про себе), то бачив рекламу Бронштейна.
Рекламне оголошення складалося всього з кількох фраз: “Привіт, [ім”я роботодавця]! Гуглити себе досить весело. Взяти мене на роботу також було би весело!”. Більш наочно зрозуміти суть піар-ходу ви зможете завдяки цьому відео:
Результат сміливого експерименту не забарився. З 5 роботодавців на співбесіду його запросили четверо, а захотіли взяти на роботу – двоє. Тепер Алек Бронштейн працює в Young & Rubicam New York. Вчіться! ;)