• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 13 Травня 2010

Як вижити журналам в інтернет середовищі: рецепт Playboy

Tweet
Tweet

Інтернет крок за кроком забирає ринок в преси. Наприклад, у відомого еротичного журналу Playboy за останні 4 роки наклад зменшився на 60%. А доходи від реклами в журналі впали ще більше. Очевидно, що це незворотний тренд, і він змушує пресу шукати нові методи виживання – переносити частину бізнесу в інтернет або робити нестандартні маркетингові ходи.

Playboy на хвилі буму зацікавленості 3D технологіями, який піднявся після виходу фільму Аватар, вирішив й собі долучитись до цього процесу. Червневий випуск журналу матиме вкладку фотосесії дівчини на ім‘я Хоуп Дворачик (Hope Dworaczyk), виконаної повністю в 3D.

Червнений Playboy вийде в комплекті зі спеціальними окулярами, які даватимуть змогу краще побачити форми та випуклості. На думку голови імперії Playboy Х‘ю Хефнера, 3D фотографії оголених моделей – це те, що допоможе журналу відновити свої позиції на ринку, підірваних, зокрема, великою кількістю «полунички» в інтернеті.

Ближчим часом планується не лише поява 3D в друкованій версії журналу, а й створення окремого платного розділу сайту, де можна буде насолодитись новою технологією в онлайні.

Читати більше про: 3d, Hope Dworaczyk, Playboy, еротика, преса

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Один з найбільших в Україні каталогів еротики, що належав Нацкомісії захисту моралі, не знають куди прилаштувати

    Один з найбільших в Україні каталогів еротики, що належав Нацкомісії захисту моралі, не знають куди прилаштувати

  • Верховна Рада вирішила, що еротика все ще потрібна українцям

    Верховна Рада вирішила, що еротика все ще потрібна українцям

  • Youtube запустив автоматичну конвертацію відеороликів у 3D-формат

    Youtube запустив автоматичну конвертацію відеороликів у 3D-формат

  • Влада планує відновити комісію захисту моралі та посилити контроль за інтернетом

    Влада планує відновити комісію захисту моралі та посилити контроль за інтернетом



  • Serhiy Kolesnyk

    Здається мені це псевдо-3д, коли ефект досягається за рахунок розташування об”єктів на різних глибинах.

    Справжнє 3д буде коли дівку можна буде крутити в усіх 3х площинах!

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA