Інтернет крок за кроком забирає ринок в преси. Наприклад, у відомого еротичного журналу Playboy за останні 4 роки наклад зменшився на 60%. А доходи від реклами в журналі впали ще більше. Очевидно, що це незворотний тренд, і він змушує пресу шукати нові методи виживання – переносити частину бізнесу в інтернет або робити нестандартні маркетингові ходи.
Playboy на хвилі буму зацікавленості 3D технологіями, який піднявся після виходу фільму Аватар, вирішив й собі долучитись до цього процесу. Червневий випуск журналу матиме вкладку фотосесії дівчини на ім‘я Хоуп Дворачик (Hope Dworaczyk), виконаної повністю в 3D.
Червнений Playboy вийде в комплекті зі спеціальними окулярами, які даватимуть змогу краще побачити форми та випуклості. На думку голови імперії Playboy Х‘ю Хефнера, 3D фотографії оголених моделей – це те, що допоможе журналу відновити свої позиції на ринку, підірваних, зокрема, великою кількістю «полунички» в інтернеті.
Ближчим часом планується не лише поява 3D в друкованій версії журналу, а й створення окремого платного розділу сайту, де можна буде насолодитись новою технологією в онлайні.