В першому кварталі 2010 року Facebook вдалося обігнати пошуковий портал Yahoo за продажами банерної реклами у США, свідчать останні дані від comScore.
Найбільша соціальна мережа світу здійснила 176,3 мільярдів показів всього за перші три місяці цього року. Це дозволило Facebook обійти таких старожилів ринку інтернет-реклами, як Yahoo, який посів друге місце з 131,6 мільярдами показів, та Microsoft з 60 мільярдами показів на третьому місці.
Втім, фінансовим показникам Facebook ще далеко до аналогічних даних у його конкурентів. Так, за результатами 2009 року, виручка соціальної мережі склала більш ніж $500 млн. Цього року власники Facebook очікують на прибутки не менше ніж $1 млрд. Для порівняння, Yahoo за той же період заробив $6,5 млрд, головним чином завдяки рекламі.
Чим більше користувачі будуть проводити час на сторінках Facebook, тим більше він зможе показати рекламних оголошень, і, таким чином, отримати більший прибуток. Найбільшими рекламодавцями в соціальній мережі стали компанії Verizon, Toyota, та Ford.
В загальному ж ринок інтернет-реклами у США відновлюється після кризи. Якщо у першому кварталі 2009 року було показано 944 мільярди оголошень, то в аналогічний період цього року – вже 1,1 трильйони.