Ізраїльський офіс рекламної агенції McCann Erickson вирішив залучити відомих блогерів для розкрутки нового сезону сатиричного телесеріалу “Cause for concern”.
Канал мав мінімальний бюджет для розкрутки, за який не вистачило б коштів навіть на придбання реклами в газетах. Ще одна проблема – серіал йшов о 23.00 по суботах. Час не найкращий для збирання великої аудиторії.
Рішенням проблеми було створення 15 персональних відео-звернень до 15 відомих ізраїльських блогерів. Ці короткі звернення записали самі актори, що грали у фільмі.
У відеозверненнях актори просили блогерів безкоштовно прорекламувати їх серіал.
Всі 15 блогерів відгукнулись. Результат вийшов непоганий: 1800 згадок про шоу на сайтах, в соціальних мережах, блогах. І несподівано високий телевізійний рейтинг для серіалу: