Пошуковий портал Yahoo запустив нову рекламну кампанію з $85-мільйонним бюджетом, яка спрямована на те, щоб залучити на сайт нових постійних користувачів.
Перше відео з нової кампанії опосередковано висміює Google та інші пошуковики з мінімалістичним дизайном, що містять на своїй головній сторінці лише пошукову форму та одну кнопку. “На вас нічого не чекає тут. Тому ви можете легко піти геть”, – каже чоловічий голос за кадром.
“Yahoo має іншу ідею. Наша домашня сторінка не є порожньою чи анонімною, і не показує вам на вихід. Це місце, яке здатне вас здивувати”. Відео завершується купою іконок, які символізують різноманіття контенту, який присутній на домашній сторінці Yahoo. “It’s you.”, – таким є девіз цієї рекламної кампанії.
А ось і саме відео (перед ним йде коротка реклама від WSJ):