Сервіс миттєвих повідомлень ICQ, який тепер належить DST, зі своїми 8,49 млн користувачів посідає третє місце за популярністю в Росії, пише Коммерсантъ.
“Аська”, за даними comScore Media Metrix, поступилася першістю таким двох сервісам, як QIP (10,22 мільйонів користувачів, власник – холдинг РБК) та Mail.ru Агент (10,86 мільйонів користувачів, власник – DST). Тобто, на кожного з цих двох продуктів припадає майже половина загальної аудиторії ІМ-мессенджерів у Росії (понад 23 мільйони людей).
Цікаво, що найбільше ICQ використовують не в Росії, а в Німеччині – 12,86 мільйонів людей обрали цей ІМ-клієнт, а це 40% світової аудиторії ICQ. Цікаво, що планує зробити Digital Sky Technologies зі своєю новою покупкою, адже, фактично, вона буде конкурувати з ще одним сервісом, яким володіє фонд – Mail.ru Агент.
Разом з QIP ці два клієнти є безплатними і водночас найбільшими. ICQ до цього заробляв завдяки розміщенню реклами. У свою чергу, QIP використовує протокол ICQ без заключення договору з компанією, і це неодноразово оберталося проблемами у роботі сервісу, від якого страждали тисячі користувачів.
Нагадаю, 28 квітня було оголошено про придбання ICQ від AOL російською інвесткомпанією Digital Sky Technologies. Сума угоди склала $187,5 мільйонів.