Одна з найбільших проблем переважної більшості урядів – бажання робити більші витрати при обмежених надходження до держбюджету. Все це призводить до дефіциту держбюджету та пов‘язаними з ним наслідками.
Понад 99% населення й гадки не мають як формується бюджет, чому не можна всім одразу знизити податки в 2 рази, відремонтувати всі дороги і чому треба платити мито на імпортні товари.
В адміністрації президента США Обами знайшли цікаве рішення для того, щоб більша частина населення змогла зрозуміти, в чому суть бюджетного процесу, наскільки він важкий, чому треба завжди обмежувати витрати і чому так нелегко шукати нові джерела надходжень. Цим рішенням стала комп‘ютерна гра-симуляція формування та виконання федерального бюджету США.
Спеціальна комісія, яка займається фіскальним моніторингом, вже розпочала роботу зі Стівом Балмером (CEO Майкрософта) щодо можливої розробки софтверним гігантом такої гри.
Гра, скоріш за все, буде онлайновою. Гравець буде виконувати різноманітні завдання щодо балансування федерального бюджету. Очевидно, що гра на 100% не буде відображати всіх тонкощів бюджетного процесу, інакше ніхто б в неї не грав, але вона повинна буде дати гравцям загальне відчуття того, наскільки балансування бюджету є складною справою.
В комісії сподіваються, що гравці будуть більш прихильно відноситись до Адміністрації Обами, розуміючи, що в бюджеті не буває ідеальних варіантів – завжди хтось буде незадоволеним. Рішення з управління бюджету завжди будуть наражатись на негатив громадськості у зв‘язку з урізанням витрат на охорону здоров‘я, соціальний захист та інші програми.