• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 16 Квітня 2010

Ning: кінець ери безкоштовних соціальних мереж

Tweet
Tweet

Ning.com – найбільший в світі сервіс для створення соціальних мереж, зіштовхнувся з серйозними фінансовими труднощами. У зв‘язку з цим вчора компанія зробила оголошення про припинення безкоштовної підтримки соціальних мереж – засновники соцмереж мають перейти на платний екаунт, інакше їх мережі будуть закриті.

Ning – це надзвичайно простий інструмент для створення соціальних мереж. Розвернути свою мережу на цьому сервісі займає всього 5-10 хвилин. До вчорашнього дня була опція безкоштовної підтримки соцмереж з деякими обмеженнями, і переважна більшість мереж на нінгу користувались саме таким варіантом.

Додаткові послуги передбачали перенесення соцмережі на свій домен – $5 на місяць (безкоштовний варіант передбачав формат – yournetworkname.ning.com), збільшення трафіку для мережі – $10 на місяць, зняти рекламу, яку розміщує Ning – $20 на місяць, і ще кілька платних опцій.

В ближчі 2 тижні компанія планує зробити окреме повідомлення для адмінів соціальних мереж щодо їх подальшого майбутнього.

Компанія вже звільнила 40% свого персоналу – це 70 чоловік.

В липні 2009 року Ning.com оцінювали в $750 млн.

На Ning.com зараз співіснує близько 1,5 млн. соціальних мереж, в яких зареєструвалось понад 35 млн. користувачів. Щомісячна аудиторія сервісу складає близько 7 млн. унікальних користувачів.

Читати більше про: ning, ning.com, соціальна мережа, як створити

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Екс-ведучі Top Gear запустили власну соцмережу для автомобілістів

    Екс-ведучі Top Gear запустили власну соцмережу для автомобілістів

  • Дуров допоможе уряду України запустити українську соціальну мережу

    Дуров допоможе уряду України запустити українську соціальну мережу

  • Facebook дозволяє відключити повідомлення від груп або друзів

    Facebook дозволяє відключити повідомлення від груп або друзів

  • Додаток Facebook дозволить відправляти повідомлення, що зникають

    Додаток Facebook дозволить відправляти повідомлення, що зникають



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA