• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 12 Квітня 2010

Twitter може прогнозувати касовий успіх фільмів

Tweet
Tweet

Комп”ютерні аналітики з компанії Hewlett-Packard оприлюднили результати свого дослідження, які відкривають цікаві факти з функціонування Твітера.

Була зібрана інформація з 2,89 мільйонів твітів від 1,2 мільйонів користувачів сервісу, які стосувалися 24 фільмів, що перебували в прокаті протягом трьох місяців. В ході дослідження вияснилось, що Твітер набагато краще здатний передбачити успіх фільму, ніж Hollywood Stock Exchange – визнаний стандарт у цій сфері.

Головними фактами, які були відкриті спеціалістами HP, стало те, що чим більше твітів публікується в тиждень перед релізом фільму, тим більша імовірність, що його касові збори будуть успішними. Якщо більшість повідомлень у Твітері щодо конкретного фільму будуть позитивні (а не нейтральні або негативні), то це також суттєво збільшує шанси на його успіх.

Як зазначають автори дослідження, дана методика може бути покладена і для подібних проектів в інших галузях суспільного життя, наприклад, виборчих перегонів. Це показує, якими точними та потужними індикаторами популярності стають соціальні медіа, де люди можуть напряму висловлювати свою думку.

Читати більше про: Hewlett-Packard, Twitter, дослідження, Твітер

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

    Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA